rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş nasıl haber yapılıyor bu memlekette ya.
Nokia'yı satın almadı adamlar. Devices&Service bölümünü komple aldılar.
https://www.google.com.tr/#q=nokia+sold+to+microsoft