Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Nokia eski Nokia değil, Apple ve Samsung'a gücünün yeteceğini zannetmiyorum çünkü bu adamlar sadece telefon değil birçok sektörde varlar.
Yanlış düşünüyorsunuz alabilir ancak o şirketlerin satılcaklarını sanmam belki 50 yıl sonra olabilir