microsoft gibi bi firma nokiayı almış helal olsun parası var adamın yakında samsung apple de alırsa şaşırmam
Hocam Nokia eski Nokia değil, Apple ve Samsung'a gücünün yeteceğini zannetmiyorum çünkü bu adamlar sadece telefon değil birçok sektörde varlar.