Merhabalar site içi adsense kodlarini ekledikten sonra extra bişi yapmamiza gerek varmi hocam yt baglamayi biliyorum ama normal siteyi adsenseye baglamayi bilmiyorum , bütün kodlari eklememe ragmen her hangi bir şekiklde reklam cikmiyor ; yardimci olursaniz sevinirim.