Site yedekleri vardı ücretli aldığım bikaç themaforest teması falan vardı o kadar ***** içerik yoktu. iletişime geçmiştim cevap verme tenezülünde bile bulunmadılar. Sonra tekrar aynı dosyaları attım bu sefer silmediler ama yinede güvenemiyorum verdiğim para boşa gider diyede almak istemiyorum açıkcası. En iyisi eve sunucu kurmak çok büyük yedekler değil zaten.