Merhaba,

Xperia ION kullanıcısıyım ve cihazda enteresan bir problem oldu. CWM yüklemiştim kullanıyordum, orjinal yazılıma geçmek istedim. Orjinal Kernel yükledim ve bootloader kilidini kapatıp Sony Update Service 'den orjinal yazılıma geçecektim. Sonra durduk yere cihaz şarj almamaya başladı, hiçbir fonksiyonları çalışmıyor. Açılmıyor, bilgisayar görmüyor, şarj ledi yanmıyor. Nette biraz araştırdım 4-6 saat şarj olunca kırmızı ışık yanarmış, bir de bataryayı çıkar tak dediler kırmızı ışık direk yanar dediler. Bende içini açtım batarya yuvasını çıkardım taktım kırmızı ışık geldi. Yaklaşık 8 saattir şarj oluyor ama yeşil ışık gelmedi.

Sizce sorun nedir yardım eder misiniz?