ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
veritabanın da deger sütununun veri türünü sayı yap bir de öyle dene denemekten zarar gelmez
ikisini de denedim hocam. olmuyor ya. anlamadım ki sebebini de. kodlar bana bakıyor ben kodlara şu an :/

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:09:45 -->-> Daha önceki mesaj 01:09:06 --

oreilya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deger değişkenin Response.write ile ekrana yazıp ne olduğunu görebilirsin.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
değişkenin ne olduğunu ekrana yazdırıyorum hocam. sıkıntı yok onda ama if yapısı içinde sıkıntı var anlayamadığım. orada kıyas yapmıyor.