Android ise root ederek bir program kullanabilirisiniz.
iOs'u bilmiyorum
parlaklık ayarını kısarsanız parlamanın önüne geçersiniz hocam. veya screen rocerder lar var markette. onlar ile direkt ekran kaydı alabilirsiniz.
telefon rootlu hocam, ekran kayıt konusunda herhangi bir sorunum yok.Örnek olarak aşağıdaki video benim hazırladığım video.
http://www.youtube.com/watch?v=7b2iUIep1_E
benim istediğim şu şekilde bir kayıt yapabilmek;
http://www.youtube.com/watch?v=I4khqbQNQyM