3-4 ayda ödeme alanlar var. Parayı mutlaka gönderirler fakat ne zaman bilinmez. Misli kullanmayın. Şikayette edemezsiniz maalesef çünkü onlar haklı.. Amaç dışı bir kullanım söz konusu.. Sözleşme ile de kendilerini koruyorlar.
Ödemeleri çok geç yaparak yıldırma politikası uyguluyorlar.
Umarım paranızı en kısa zamanda alırsınız.
İyi çalışmalar.