s.a. arkadaşlar adsense ana kanalım kapandı ve bu durum adsenseyide etkiledi . dogrulama kodu istiyor lakin girdiğim bütün numaraları kullanılmış olarak gösteriyor . adsenseye girebilmem içinde dogrulamayı geçmem gerekiyor . varmıdır bunun bir yolu ??