Selamlar arkadaşlar, ben 6 aydır ilk defa misli.com üzerinden para çekme talebınde bulundum o parayı perşembe akşamı çekme talebınde bulundum ama yatırmadılar hesabıma eft merkezi olarak kullanıyormuşum.

6 aydır bir işlem dahi yapmadım, nerden vardılar bu kanıya bende bilmiyorum ayrıyetten hesabımdaki tüm parayı değil 20 lirasına kupon yaptım, 10 lirasını içinde bırakıp öyle para çekme talebinde bulundum yine yatırmadılar.

3 mail attım birine cevap verdiler, üyelik hesabınız pasif hale getirilecek ve para çekme talebiniz onaylanacak dediler.

Bugün dördüncü gün hâlâ bir değişiklik yok, sabah mail attım onada cevap vermediler.

Şimdi para çekme talebini iptal edip yeniden yaptım ama yine birşey değişeceğini sanmıyorum.

Ne yapmam gerek benim bu firmaya? şikayet varda vs baktım çoğu kişinin parasının üzerine yatmışlar.