yok hocam çıkmıyor çok acayip bir durum

eğer akşam 8 den sonra vaktiniz olursa team ile bağlanıp bi bakarsınız
not : bu arada 2 kanalımı konudaki şekilde yaparak tekrar kazandırmaya açtım
Dilerseniz team İD ve ŞİFRE yollin şuan müsayitim
Ana kanalı silersek, alt kanal ana kanal yerine geçer mi?
Ben hiç alt kanal kullanmadığım için o konuda bişey yazamıyorum bilgisi olan arkadaşlarımız var ise cevaplarsa sevinirim..