d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5dkya sw'deyim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:11:52 -->-> Daha önceki mesaj 00:35:08 --



geldim sen yoksun quit çektim Şu adminlerlede konuşsan iyi olur valla hepsi clanını t'ye alıp bişeyler yapma çabasında haberin olsun.
gir geliyorum şimdi