Konu
"İyi ki Müslümanım" diyebilmek
17-11-2013, 19:19:22
#67
kmlzkn
Kendinizdemisiniz acaba konuyu nerelere çektiniz adam içinden geçen duyguları yazmış beğenin yada beğenmeyin saygı duyun ne düşüncede olursanız olun esas olan saygıdır konuyu rapor ediyorum gereksiz insanların gereksiz yorumları yüzünden