Kendinizdemisiniz acaba konuyu nerelere çektiniz adam içinden geçen duyguları yazmış beğenin yada beğenmeyin saygı duyun ne düşüncede olursanız olun esas olan saygıdır konuyu rapor ediyorum gereksiz insanların gereksiz yorumları yüzünden