Konu
R10 Yeni grafikler :)
17-11-2013, 17:25:53
#13
Seyum
sawashan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herşey iyi güzelde şu ekrandaki küçük böcek bi kalkmadı gitti
Aynen sürekli yukarı doğru yürüyor