Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi sartlarda aldigini, orda kim calistirdigini da onemli...
yerel halk dururken sirketlerde cogu calisan turktur !
Bu ne yapiyor? varolan kaynaklari, parayi yurtdisina gitmesine izin veriliyor.

Erdogan Kosovaya gidip kosova turkiyedir, turkiye de kosovadir diyor. Sonra ne mi oluyor? Kosovada en buyuk havalimani yapacak sirket bilalin sirketidir
Konuyu buraya goturmek istemedim ama siz zorluyorsunuz...
Bu kadar Türk düşmanı olmanız ilginç geldi. Ayırca Türk işçi çalıştırıyorlarsa bunun sebebinin nitelik olduğu aşikar. Çünkü orada işçi ücretleri, Türkiye'ye göre daha düşük ve hiçbir firma elemana sırf Türk olduğu için daha fazla ücret vermek istemez.

Ayrıca Limak holding ne zamandan beri Bilal'in oldu?