Halka_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avrupa ülkelerinde bir felaket olduğunda birbirlerinin mallarını yağmalıyorlar. Biz ise seferber olup yardım gönderiyoruz. Bizim camii hocası da "Biz onlar gibi sömürmek için değil, gönülleri kazanmak için yardım yaparız." demişti.
ne zaman olmus o yagmalama? bana bir ornek gosterirmisiniz?

italyada gecen sene deprem oldu, yuzlerce kisi oldu ve yardimlar sirasinda millet birbirini ezmiyordu (vanda yaptiklari gibi)... siraya girmislerdi hemde bir guvenlik gucu veya polis baslarinda durmadan !!!!


amerikada gecen sene felaket olmus, millet twitter uzerinden nerde elektrik nerde internet nerde kayip veya bulunanlarin ilanlari oldugunu paylasiyordu ordan takip ediyordu... bu da bir seferberliktir !