haklisin tabii hocam, sinirden yazdim onu. bi forum var bilirsin belki. ateist.... diye, adamlar resmen ALLAH c.c ile dalga geciyor. hakaretler havada ucusuyor, sizce onlarin yaptigi normalmi. eger benim yazdigim yanlis ise kusura bakmayin
Sizde fırsat mahal vermeyeceksiniz. Şuradaki bütün yorumları okudum kim ne için yazmış belli değil. Bir şeyleri taraf olarak benimsediğiniz için yazıyorsunuz.