R210 - II de 2 dsik olduğundan raid 1 desteği var sadece, IDRAC6 Enterprise vardır

oguzelginoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
raid kartı nedir acaba sunucunun idrac hangi versiyonu var