Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABD bunları neye göre değerlendirecek onu merak ediyorum.Oraya giden öğrencilere versin ya
Tamamen tombala bi sistemleri var dersem yeridir. Bir adam geliyor belli bir uzmanlığı yok dil yok o yok bu yok ilk senede çıkıyor başka bir adam gidiyor yüksek lisans yapmış üniyi derecelikle bitirmiş tam bir uzman ingilizceyi anadili gibi biliyor ama 5 senedir çıkmıyor. Geçen gün isyanlardaydı