if(isset($_POST["icerikX"]) && strlen($_POST["icerikX"])==11){
}else echo 'fazla veri girişi yapıldı';
şeklinde güncelleyebilirsin. post verisi alırken mysql_real_escape_string($_POST["icerikX"]); bu şekilde kullanırsan risk biraz daha azalır.
Hocam çok sağolun sorunsuz çalışıyor ama ilk if'in elsesini sanırım yanlış yazıyorum.
Çünkü siteye girer girmez "Girdiğiniz değer () hatalı." diyor. Acaba post edilen /gonder ile aynı dosya olduğu için olabilir mi?
<?php
echo "<form action='/gonder' method='POST'><input class='gonder' type='text' name='icerikX' value='hTPbn9pJIPl' onclick=this.value='';><input class='buton' type='submit' value='Gönder'></form>";
$icerikX = str_replace(' ', '', $_POST["icerikX"]);
if(isset($_POST["icerikX"]) && strlen($_POST["icerikX"])==11)
{
if(strlen(trim($icerikX)) == '11')
{
$varmi = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM icerikler WHERE icerikX='$icerikX' "));
if($varmi == 0)
{
$kaydet = mysql_query("INSERT into icerikler (icerikX, user, populer) VALUES ('$icerikX','site',1)");
echo "{$icerikX} eklendi ! </br>";
}
else{
echo "{$icerikX} daha önceden eklenmiş ! </br>";
}
}
}
else {
echo "Girdiğiniz değer ({$icerikX}) hatalı. ";
}
?>