hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
if(isset($_POST["icerikX"]) && strlen($_POST["icerikX"])==11){

}else echo 'fazla veri girişi yapıldı';

şeklinde güncelleyebilirsin. post verisi alırken mysql_real_escape_string($_POST["icerikX"]); bu şekilde kullanırsan risk biraz daha azalır.
Hocam çok sağolun sorunsuz çalışıyor ama ilk if'in elsesini sanırım yanlış yazıyorum.
Çünkü siteye girer girmez "Girdiğiniz değer () hatalı." diyor. Acaba post edilen /gonder ile aynı dosya olduğu için olabilir mi?

<?php
						echo "<form action='/gonder' method='POST'><input class='gonder' type='text' name='icerikX' value='hTPbn9pJIPl' onclick=this.value='';><input class='buton' type='submit' value='Gönder'></form>";
							$icerikX = str_replace(' ', '', $_POST["icerikX"]); 
							if(isset($_POST["icerikX"]) && strlen($_POST["icerikX"])==11)
							{ 
								
								if(strlen(trim($icerikX)) == '11')
								{ 
								$varmi = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM icerikler WHERE icerikX='$icerikX' ")); 
								if($varmi == 0)
									{  
									$kaydet = mysql_query("INSERT into icerikler (icerikX, user, populer) VALUES ('$icerikX','site',1)");  
									echo "{$icerikX} eklendi ! </br>";  
									}
									else{  
										echo "{$icerikX} daha önceden eklenmiş ! </br>";  
										}                      
								}  
							}
							else {
							echo "Girdiğiniz değer ({$icerikX}) hatalı. ";
							}
				?>