myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google' da çalışan Türklerin çekememezliği olarak görüyorum bu yaşanan Adsense sorunlarını artık
İyi'de abi onlarda haklı birde söyle düşün sen değilsin o değil fakat bir başkası hesap satıyor yasak olduğu halde bunun gibi yığınla örnek var bu kişisel yüzlerce başvuru yapıyor bunu geçtim eğer hesabın kapatıldıysa yeni bir başvuru yapacaksın yani kısaca demek istediğim sitesi olan ve reklamdan gelir elde etmek isteyen 10k kişi var desek bunların 5ksı başvuru yapsa ve 500 kişisi sürekli başvuru yapsa bu ciddi rakamlara ulaşır ve önlem içinde bunu yapıyorlar diye düşünüyorum. Adamları savunmuyorum ama olaylara objektif bakmak lazım diğer ülkelerde sorun yok fakat bizde var biz naptık ki oldu? düşünmek lazım aynısı adwords için bile geçerli herkes kuponla reklam cıkıyordu hesabı satıyordu şimdi para yatırıcaksın sonra kupon kullan diyor adamlar haklı olarak neyse çok uzattım