Hocam eklentiyi daha istemiştik göndermiştiniz teşekkür ederiz. Ancak ufak bir sorun yaşanmakta. Komisyon miktarını sisteme eklemekte. Komisyonu zaten paypalın bizden kestiği şekilde ayarlıyoruz. Yani gider yine gelir olarak gözüküyor. Paypalın kestiği her şekilde bize zarar olarak kalıyor bu yüzden. Ne yapabiliriz?