Spia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ateistsem doğal olarak kötü insan mı olmuş oluyorum? Mantık terk.
Senin anlayışın ters aslında yada böyle anlamak istiyorsun. Arkadaş "Müslüman bir kul iyiliği Allah rızası için yapar" demek istemiş. Sen ne için yapıyorsan yap, bu kafa yapısı ile hiç bir yere gelemezsin dostum ben sana söyleyeyim, içinizde ki bu İslam düşmanlığı ile hiç bir yere varamazsınız.

İnsan iyiliği kendi iradesi ile zor durumda olan kişi/toplum/canlıya yapar, zaten bu iradeyi gösterdiği vakit sevap kazanmış olur. Sevap kazanmak için iyilik diye bir şey söz konusu değildir ki zaten bu doğru değildir. Hayırlı tıraşlar ateist kardeş. Sende de Allah razı olsun iyi ki varsın.