Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
adsenseye 4-5 defa basvurmusumdur kabul edilmiyor felan deniliyor böyle sasirip kaliyorum actigim siteye 10 özgün icerik girip ayni gün basvuru yapiyorum ayni gün kabul ediliyor. en ufak bir problemle bile karsilasmadim bu güne kadar?
Almanyada yasiyorum ondan mi acaba? =)