Konu
"İyi ki Müslümanım" diyebilmek
15-11-2013, 21:50:24
#25
Spia
Üyeliği durduruldu
musevvid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyilik Allah rızası için yapılır.
Ben ateistsem doğal olarak kötü insan mı olmuş oluyorum? Mantık terk.