YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle hocam oradaki insanlar açlıktan ölüyor ya açlıktan, bunu biz tam anlamıyla algılayamayabiliriz. Hangimiz bir gün aç kaldık ki? Adamlar günlerce yemek bulamıyor. Biz burada kalite seçiyoruz. Yaşadıkları bir felakettir ve kimin ne zaman yaşayacağı belli olmaz, bugün onlara olur yarın bize, bugün biz onlara yardım ederiz, yarın onlar bize. "Bize ne onlardan" demek içinde zerre insanlık ve iman kalmamış insanlardan çıkacak sözlerdir ancak.
Allah yapılan tüm yardımları kabul eylesin ve inşallah doğru adrese sorunsuzca ulaşmasını nasip etsin.
Amin hocam.Gücüm kadar az önce bağışta bulundum.Verende Allah alacak olanda Allah kimden mal kaçırıyoruz