berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceki konuyu, sırf bana yapılan olumsuz yorumların nasıl da sizler tarafından kat be kat daha fazla yapıldığını gösterip ceza almadığınızı göstermek için açmıştım. Ekran görüntüleri de duruyordur bir yerlerde. Daha sonra düşündüm ki sizinle uğraşmaya değmez. Böyle bir konu görünce de doğal olarak az önce karşılaştığım gönderiyi sormak durumunda kaldım. Sen babanın anneni dövmesine göz mü yumuyorsun? Ya da bir hata yapsa? Bu dövme nedenleri de aldatma vs de değil yani.
Bence de uğraşma
Bak hala söylediklerimin başına sonuna bakmayıp annenizi dövmesine göz mü yumuyorsun diyorsun.
OKU kardeşim OKU!!! Başını sonunu içini dışını OKU!