https://www.nic.tr/ uzerinden yapilir diye biliyorum. R10'da bunun danismanligini yapan kisilerde var sanirim....
nic.tr ordan açmak için bazı evraklar istiyorlar. Ben bu şekilde değil tescilleme yapıyorlar belli bir ücret karşılığı. Bundan bahsediyorum tamda anlatamadım aslında