ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<KONUDISI>

Hocam imza güzelmiş

</KONUDISI>
hee bende arkadaşın imzasını ilk gördüğümde 3 defa tıklamıştım

ekleme:

bu arada sona kadar gidince farklı bir şey çıkıyormuş şimdi fark ettim