2 yıldır olta balıkçlığı yapıyorum inanın bana doğanın dengesini bunlar bozmaz.Balık tutmaya giden bir kişi 3-5 taneden fazla tutamıyor(barajlar için söylüyorum) ama barajı ihale ile yıllık kiraya veriyorlar ve adamlar istedikleri gibi barajların heryerine ağ gerebiliyorlar.Bir ağ germede binlerce belkide onbinlerce yumurta zarar görüyor.Ama belediye-devlet buna seyirci kalıyor.
Türkiye'de herkes olta balıkçılığı yapsa denizde-ırmakta-barajda balığı bitiremez, doğanın dengesini olta bozmaz sadece suya atılan ağlar bozar, az çok olta balıkçılığı yapanlar ne demek istediğimi anlar.