Hamsi yerine istavrit yakalarsak diploma sormayacaklar mı ?

Ayrıca bunun denetimini kim yapacak, istanbul'un sahil kısımların her bölgesinde balık mevcut. Haliç'te tutamayan adam gider pendiğe orada tutar. Bunu nasıl engelleyecekler ?

Amaç burada ne onu da anlamış değilim, Hafta içi çalışan birisinin stres atmak için balık tutmasının ne zararı var?