Bakanlığın bunu ne maksatla yapmaya çalıştığını bilemem ama şahsen doğru bi karar olduğuna inanıyorum.Bilinçsizce , zamansızca elini oltayı alan ava çıkıyor.Ufacık balıkları yakalayıp heba ediyorlar.1-3-5 tane fark etmez sonuçta onlarda can taşıyor ve nesillerinin ilerlemesini için hepsine ihtiyaç var.Yemek istiyorsan hamsinin kilosu 3,5 lira git pazardan al.Yok ben tutmaktan zevk alıyorum diyen varsa gitsin izin alsın en doğrusu.