Arkadaşlar merhaba öncelikle konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum eğer yanlış yere açtıysam konuyu olması gereken yere taşıyabilirseniz memnun olurum.
Son günlerde yazılımcı arkadaşlarımın şu konuda çok sitemkar davrandıklarını gördüm bende bunu paylaşma gereği hissettim.
Arkadaşlarımın yakındıkları konu css tasarımcılarının dağınık kod düzeni ve siteyi dinamikleştirirken yazılımcıların dağınık kod düzeni sebebiyle zorlanması bu konuda sizlerinde düşüncelerini bekliyorum arkadaşlar
Sizce bir tasarım css dökülürken yazılımcıları zorlamamak için nelere dikkat edilmeli nasıl bir kod düzeni oluşturulmalı?
Bu konuda düşüncelerinizi ve sizinde bununla ilgili şikayetleriniz varsa bunları konu altına bildiriniz arkadaşlar