s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık güncelleme bana da pek olacakmış gibi gelmiyor nedense.

şu pagerankı kökten kaldırsalar ne iyi olacak aslında...
<KONUDISI>

Hocam imza güzelmiş

</KONUDISI>