iLLeqaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En nihayetinde kapıda ödeme var hocam varsa sorunu almazsınız.Sorun çıkmazsa başka almak isteyenlerde çıkar.Sizde öncülük etmiş olursunuz
Evet zaten alırsam kapıda ödemeli alırım..Fakat kapıda ödemeli alacağımda fatura filan kesilmesse işin içinden cıkmakta zor olur başka sitelere bakmak daha doğru sanki.