Merhabalar,

Yeni aöf işletmeye kayıt oldum. Aralıkta sınav var fakat hangi ünitelerden çıkacak hiçbir bilgim yok. Öğrenci sistemindede yazmıyor. Bu sınav sistemi nasıl işliyor acaba açıklayabilecek varsa sevinirim.