Konu
r10 da bi sorun mu war içeri
13-11-2013, 02:04:20
#10
MasterForWEB
Üyeliği durduruldu
boş sayfa değil de veritabanı hatası veriyodu bende bugün gündüz vakitlerinde.. şimdi geçti ama sakiniz