türkiye 100 yıl geriden geliyor demi
bundan 20 yıl önce 500 yıl gerideydik ekmek yoktu gaz yoktu tüp kuyruğuna giriyordun tüp.
2000 krizini hatırla sonra 100 yıl geriden geliyoruz de.
birşeyden haberiniz yok burda konuşuyorsunuz
oturduğun ilden dışarı çık. Veya bahsi geçen ülkeleri ziyaret et veya ziyaret etmene bile gerek yok , belgesellerini izle .
Sonra gel burada kim ileride kim geride yorum yap "öyle senin haberin yok , sen bilmiyorsun" diye boş ukalalık yapma .