Öncelikle merhabalar;

Domaine mi lisanslıyorsunuz yoksa açık kaynak bir şekilde size ait bilgilerde istediğimiz şekilde silebiliyor muyuz.? birde herhangi bir dosyasında birden fazla domaine kurulmasın diye şifre konuldu mu?

Bol satışlar