2012 de önlisans olarak girdim 81 puan aldım doğru düzgün hazırlanmadım sadece tarih için burdan bir hocanın hazırladığı notlara çalıştım etrafınızda vardır o tarz notu olanlar o tarz notlar bulursanız onlara çalışın kitap olarakta kalın kitaplara hiç gerek yok ders notu var her yayının 2014 e uygun muhakkak yakın zamanda çıkacaktır onlardan alın ihtiyaç data ve yediiklim iyidir diğer dersler içinde bu tarz notlara çalışın ama illa bir set alacağım diyorsanız ihtiyacın seti iyi önceki hafta lisans için olanlar geldi gayet güzel gibi