Sözü fazla uzatmaya gerek yok, burda kim haklı kim haksız bunu uzatmaya gerek yok.
Ben sizin sözünü ettiğiniz 2 farklı tasarım yaptım dediğiniz , ve bana gönderdiğiniz tasarımları buraya yüklüyorum.
Eğer bu çalışmalar profesyönel ve 400 tl değerinde çalışmalar ise , zaten burdaki herkez kararını verecektir.
Ben beğenmedim .
Arkadaşın 2 farklı tasarım dediği , birbirinin benzeridir.
ve esteik olarak renk uyumu yoktur.