Arkadaş ile bir tasarım için 400 tl'ye anlaştık.
200 tl peşin verdim,
fakat bana gönderdiği tasarım hiç güzel değildi, kendisine farklı ve daha güzel bir tasarım göndermesini rica ettim , aynı tasarımın arka plan rengini ve birkaç ufak değiştirip göndermiş.
Daha sonra kendisine örnek gösterdiğim sitelere benzer çalışma yapmasını istedim,ilk önce yaparım dedi, ertesi gün daha fazla para istedi.

Uzun lafın kısası , tasarım yeteneği sınırlı bir arkadaş, tüm işi kendisinin yaptığı hakkında da şüphem var.

Dürüst ve hatalı olduğunu kabul eden bir arkadaş değil.

Verdiğim peşinatı geri ödemedi.

Tavsiye etmiyorum.