İyi niyetli bir uygulama düşünmüşünüzdür ama olumsuz yönleri fazla olduğu için fazla kullanıcı toplayabileceğinizi sanmıyorum .
Benim bu uygulamayı kullanmamak için sebeplerim ;
1. Kanalımın isminin bilinmesi , kıskançlık nedeni ile gerekli/gereksiz telif hakkı ihtarlarının coğalması
2. Duvarımda içeriğini bilmediğim videoların paylaşılması .
3. Arkadaş listesi sayılarının orantısız olması .
4. Uygulama izinlerinin video dışında reklam paylaşmayacağı hakkında bilgim olmaması .
Emek vermissiniz kullanmakta isteriz fakat eksileri artılarını geçtiği için benim fikrime göre olumsuzdur .
Olumsuzluk sizin uygulamanızda değil diğer kullanıcılardan kaynaklanıyor , sadece 4. madde sizin insiyatifinizde'dir .