Arkadaşlar herkese iyi geceler. Bir sorum olacak bu eğitim seti hakkında. İnternette biraz araştırdım da baya bir övülüyor. Kullanan var mı acaba bunu? Mobil uygulama geliştirme konusunda pek bir bilgim yok. Anlayacağınız sıfırdan başlayacağım. Eğer öneriyorsanız da sitesinden sipariş vereceğim seti. İlgili arkadaşlardan fikir, düşünce, akıl bekliyorum. Tabi başka yollarda olur. Nasıl yapacağım, nereden başlayacağım bilmiyorum pek. Hazır işsizken de uğraşayım öğreneyim diyorum bir şeyler.