Forumda axebilişim ile açılan diğer şikayet konuları;

https://www.r10.net/hosting-sikayetle...xebilisim.html

https://www.r10.net/hosting-sikayetle...osting-mi.html

https://www.r10.net/hosting-sikayetle...kurtardim.html