Kardeşler ben polemik olsun diye yazmadım ya

)) Allah herkesin kazancını arttırsın ancak gördüğüm bir husus var.. Birinci grup gerçekten kazanıp "bunu duyuruyor" ki bence yanlış.. Göze nazara inanırım benim huyum.. İkinci grup da hiç bir kuruş kazanmadığı halde ergence "ben yapıyorum ediyorum" diyor.. Yine belirteyim sizi tenzih ediyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:57:06 -->-> Daha önceki mesaj 12:49:53 --
ne sitesi açarsan aç güncellik önemli. günde 10 tane konu gir güzelce. 2 ay sonra günlük min 5 tl kazanmaya başlarsın. bu min 50 tl de olabilir. sektöre göre değişkenlik gösterebilir. en kötü ihtimal min 5 tl diyorum.
Çok teşekkür ederim ancak bu 10 konunun "özgün" olmasına hiç girmiyoruz. Tabi ki özgün olacak..