merhabalar
notebook ekran kartım arızasından dolayı görüntü vermiyor,
1-2 defa fırınlama işlemi yapıldı ama tekrar bozuldu.

ankarada reballing işlemi yapan servis bilen ya da ankara dışında bu işlemi yapan birileri var mı?