d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ufakken çok oynuyorduk kafeden hiç çıkmıyorduk bir partiden kalk diğerine otur ama şimdi kendi çapımızda 3-5 adam vuruyoruz maksat eğlence, işlere ara
aynen mevzu o ama bazen işlerde birikiyo oyundan çıkamıyosun