oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hep ölüyorum ya.bir gün yüzü göremedik.bana iceworld olacak arada denk geliyor o zaman
geceleri falan ice açılıyor zamanla alışırsın usta bizde bilmiyoruz oynamayı